Stalno mi izlaze razni errori tipa ovog: undefined symbol "playerid"
Kako mogu jednom za stalno rijestiti ovaj error ako moze neko da pomogne ali detaljno jer sam pocetnik.
Pomoc
1,038
pregleda
18
Arnesos wrote on April 2, 2018, 11:19 am:
Stalno mi izlaze razni errori tipa ovog: undefined symbol "playerid"
Kako mogu jednom za stalno rijestiti ovaj error ako moze neko da pomogne ali detaljno jer sam pocetnik.
I ubuduce postavljaj temu po formularu jer ce ti je moderator zakljucati,a niko nece da stigne da ti pomogne
2. Apr. 2018.
#Mumi wrote on April 2, 2018, 11:40 am:
daj neku liniju
U ovom tu dijelu ima error: https://pastebin.com/82zHnyhP
2. Apr. 2018.
Vidi ovako kada brises neke objekte " RemoveBuildingForPlayer " te kodove koje dobijes stavljas pod " public OnPlayerConnect ", a objekte koje kreiras i menjas teksture stavljas pod " public OnGameModeInit ".
Sada sve kodove brisanja prebaci u public OnPlayerConnect, a kodove kreiranja objekata i menjanja tekstura ostavi pod public OnGameModeInit.
Ti sada u skripti mozes iznacavati pomocu //(ime mape) da bi kasnije znao koje ti je od koje mape.
Sada sve kodove brisanja prebaci u public OnPlayerConnect, a kodove kreiranja objekata i menjanja tekstura ostavi pod public OnGameModeInit.
Ti sada u skripti mozes iznacavati pomocu //(ime mape) da bi kasnije znao koje ti je od koje mape.
2. Apr. 2018.
Dragan_Milosavljevic wrote on April 2, 2018, 12:06 pm:
Vidi ovako kada brises neke objekte " RemoveBuildingForPlayer " te kodove koje dobijes stavljas pod " public OnPlayerConnect ", a objekte koje kreiras i menjas teksture stavljas pod " public OnGameModeInit ".
2. Apr. 2018.
#Mumi wrote on April 2, 2018, 12:18 pm:
sve remove objekte prebaci pod onplayerconnect
2. Apr. 2018.
Arnesos wrote on April 2, 2018, 12:19 pm: