Pomoc

Započeo Arnesos
2. Apr. 2018.
1,038
pregleda
18
3
Wheel Man
2. Apr. 2018.
Stalno mi  izlaze razni errori tipa ovog: undefined symbol "playerid"
Kako mogu jednom za stalno rijestiti ovaj error ako moze neko da pomogne ali detaljno jer sam pocetnik.
muamerkadusic
5
Godfather
2. Apr. 2018.
daj neku liniju
Belegija
4
Enforcer
2. Apr. 2018.
Arnesos wrote on April 2, 2018, 11:19 am:
Stalno mi  izlaze razni errori tipa ovog: undefined symbol "playerid"
Kako mogu jednom za stalno rijestiti ovaj error ako moze neko da pomogne ali detaljno jer sam pocetnik.

I ubuduce postavljaj temu po formularu jer ce ti je moderator zakljucati,a niko nece da stigne da ti pomogne
Arnesos
3
Wheel Man
2. Apr. 2018.
#Mumi wrote on April 2, 2018, 11:40 am:
daj neku liniju

U ovom tu dijelu ima error: https://pastebin.com/82zHnyhP
Djole2
3
Hustler
2. Apr. 2018.
RemoveBuldingForPlayer stavljas ispod OnPlayerConnect, to ti znaci da kada se igrac konektuje obrise te objekte
Dragan_Milosavljevic
4
Shot Caller
2. Apr. 2018.
Vidi ovako kada brises neke objekte " RemoveBuildingForPlayer " te kodove koje dobijes stavljas pod " public OnPlayerConnect ", a objekte koje kreiras i menjas teksture stavljas pod " public OnGameModeInit ".
Sada sve kodove brisanja prebaci u public OnPlayerConnect, a kodove kreiranja objekata i menjanja tekstura ostavi pod public OnGameModeInit.
Ti sada u skripti mozes iznacavati pomocu //(ime mape) da bi kasnije znao koje ti je od koje mape.
muamerkadusic
5
Godfather
2. Apr. 2018.
sve remove objekte prebaci pod onplayerconnect
Arnesos
3
Wheel Man
2. Apr. 2018.
Dragan_Milosavljevic wrote on April 2, 2018, 12:06 pm:
Vidi ovako kada brises neke objekte " RemoveBuildingForPlayer " te kodove koje dobijes stavljas pod " public OnPlayerConnect ", a objekte koje kreiras i menjas teksture stavljas pod " public OnGameModeInit ".
Sada sve kodove brisanja prebaci u public OnPlayerConnect, a kodove kreiranja objekata i menjanja tekstura ostavi pod public OnGameModeInit.